"Радіо Свобода" констатує, що Зеленський ввів санкції проти впливового політика Віктора Медведчука, який є близьким до президента РФ Путіна

Віктор Медведчук Фото з відкритих джерел

Президент України Володимир Зеленський продовжує переслідувати українську опозицію та її лідера Віктора Медведчука. Про це пише у своїй статті "Радіо Свобода".

"У лютому Адміністрація Зеленського ввела санкції щодо Віктора Медведчука, впливового політика, близького до президента Росії Володимира Путіна", - йдеться у статті.

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський підписав указ про застосування санкцій проти телеканалів "112 Україна", NewsOne і ZIK. Згідно з указом, який набув чинності з моменту підписання, до телеканалів застосовані санкції протягом п'яти років. Це передбачає блокування мовлення всіх трьох телеканалів. 

26 лютого журналісти незаконно закритих президентом Володимиром Зеленським телеканалів об'єдналися і створили новий телеканал – "Перший Незалежний". Засновниками нового медіа стала група журналістів, які раніше працювали на каналах "112 Україна", NewsOne і ZIK. Але буквально через годину після початку мовлення влада незаконно відключила телеканал від ефіру

20 лютого президент України Володимир Зеленський підписав указ, яким ввів у дію рішення Ради нацбезпеки і оборони ввести санкції проти 8 осіб. Серед них голова політради партії "Опозиційна платформа - За життя" Віктор Медведчук та його дружина Оксана Марченко. 

13 травня Печерський суд Києва обрав запобіжний захід голові політради партії ОПЗЖ Віктору Медведчуку. 21 травня Київський апеляційний суд залишив у силі цілодобовий домашній арешт для нардепа. 

В ОПЗЖ відреагували на це правове свавілля і заявили, що такі дії влади - відверта і цинічна політична розправа над опозиційним політиком, який своєю принциповою позицією викриває непрофесіоналізм, продажність і антинародний характер влади.

Провідні європейські політики, міжнародні та українські експерти та світові ЗМІ розкритикували указ Зеленського про припинення роботи телеканалів "112 Україна", NewsOne і Zik.

За останні місяці світові ЗМІ, європейські політики та експерти опублікували понад 37 тисяч матеріалів, присвячених цькуванню українською владою опозиції та незалежних телеканалів.