Ряд іноземних ЗМІ знову розкритикували Зеленського за незаконне введення санкцій проти ЗМІ

Фото з відкритих джерел

Ряд іноземних ЗМІ знову розкритикували президента України Володимира Зеленського за незаконне введення санкцій проти незалежних засобів масової інформації.

Зокрема, 21 серпня англомовний новинний сайт, який не має вихідних даних Archyde (США, Сан-Франциско. Аудиторія 585 тис. 27.09% США, 8.51% Великобританія, 4.83% Канада, 4.63% Сейшельські острови, 3.06% Франція), опублікував переклад матеріалу сайту "Вести".

Той же текст тоді ж розмістили аналогічні сайти Newsfounded (США, Сан-Франциско. Аудиторія 258 тис., 13.67% США, 5.96% Польща, 5.91% Франція, 4.07% Фінляндія, 4.03% Великобританія); іспаномовний Notiulti (США, Сан-Франциско. Аудиторія 225 тис., 31.42% Іспанія, 13.36% Аргентина, 11.63% Мексика, 9.75% Колумбія, 6.50% Чилі); франкомовний Sird (Японія, Токіо. 204 тис., 77.99% Франція, 6.72% Бельгія, 4.25% Канада, 1.85% Індія, 1.27% Андорра).

"Сьогодні Зеленський ввів санкції проти блогера Анатолія Шарія. А раніше закрив три телеканали, пов'язані з депутатами партії "Опозиційна платформа – За життя". Одного з лідерів партії, Віктора Медведчука, відправили під домашній арешт. Напередодні його справа була передана до суду", - наголошується в публікаціях.

Як відомо, 2 лютого президент Володимир Зеленський підписав указ про застосування санкцій проти телеканалів "112 Україна", NEWSONE і ZIK. Згідно з указом, який набув чинності з моменту підписання, щодо телеканалів застосовані санкції протягом п'яти років. Це передбачає блокування мовлення всіх трьох телеканалів.

26 лютого журналісти незаконно закритих президентом Володимиром Зеленським телеканалів об'єдналися й створили новий телеканал - "Перший Незалежний". Засновниками нового медіа стала група журналістів, які раніше працювали на каналах "112 Україна", NEWSONE і ZIK. Але буквально через годину після початку мовлення влада незаконно відключила телеканал від ефіру.

20 лютого президент України Володимир Зеленський підписав указ, яким увів у дію рішення Ради нацбезпеки та оборони запровадити санкції проти 8 осіб - серед них голова політради партії "Опозиційна платформа - За життя" Віктор Медведчук та його дружина Оксана Марченко.

13 травня Печерський суд Києва обрав запобіжний захід голові політради партії ОПЗЖ Віктору Медведчуку. 21 травня Київський апеляційний суд залишив у силі цілодобовий домашній арешт для нардепа. 9 липня суд продовжив домашній арешт Віктору Медведчуку до 7 вересня. Відразу ж після початку засідання адвокати лідера ОПЗЖ заявили про відвід судді Сергію Вовку. Річ у тому, що Вовк вирішив розглядати питання продовження строків досудового розслідування без сторони захисту. Але в підсумку суд відхилив клопотання про відвід судді та прокурора.

В ОПЗЖ відреагували на це правове свавілля й заявили, що такі дії влади - відверта й цинічна політична розправа над опозиційним політиком, який своєю принциповою позицією викриває непрофесіоналізм, продажність та антинародний характер влади.

Коментуючи ситуацію, Віктор Медведчук підкреслив: його адвокати повністю готові до процесу оскарження запобіжного заходу й у них є докази, які спростовують звинувачення прокуратури та доводять незаконність застосування до нього домашнього арешту.

Так, стороною захисту була подана апеляція на рішення Печерського районного суду Києва про продовження запобіжного заходу політику. Однак 30 липня Київський апеляційний суд відхилив її попри розгром усіх доводів обвинувачення.

Провідні європейські політики, міжнародні та українські експерти й світові ЗМІ розкритикували указ Зеленського про припинення роботи телеканалів "112 Україна", NEWSONE і ZIK.

За останні чотири місяці світові ЗМІ, європейські політики й експерти опублікували понад 70 тисяч матеріалів, присвячених цькуванню українською владою опозиції та незалежних телеканалів.